Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθήνας – 12/11 Θα είμαστε όλοι εκεί

Ο Μαραθώνιος Αθήνας, ο Αυθεντικός (ΑΜΑ) αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά,πολιτιστικά και κοινωνικά γεγονότα που φιλοξενούνται στην πρωτεύουσα. Ο Μαραθώνιος Αθήνας με 35 χρόνια ιστορίας οργάνωσης, ως μαζικό και λαϊκό γεγονός, και την αυθεντική μαραθώνια διαδρομή των 121 χρόνων ιστορίας, κατάφερε από τις 4,000 συμμετοχές το 2005 να γιγαντωθεί και να ξεπεράσει το 2016 τις 48,000. Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος έχει σήμερα τη στήριξη πολλών φορέων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, τη δυναμική υποστήριξη 3,000 εθελοντών και την ενσυνείδητη προσπάθεια πολλών εργαζομένων από τις κρατικές υπηρεσίες και την αυτοδιοίκηση. Ο Μαραθώνιος Αθήνας του 2017 θα γίνει στις 12 Νοεμβρίου και ήδη το ενδιαφέρον δρομέων από όλο τον πλανήτη είναι κάτι παραπάνω από μεγάλο. Ο ΣΕΓΑΣ και οι σύμμαχοί του ετοιμάζονται να υποδεχθούν 50,000 και πλέον δρομείς όλων των ηλικιών και σε όλες τις αποστάσεις, σε μία μοναδική γιορτή από τον Μαραθώνα μέχρι το εμβληματικό Παναθηναϊκό στάδιο, η οποία θα μετατρέψει και πάλι την πρωτεύουσα στο κέντρο του κόσμου.

Για όλους εσάς που θα συμμετέχετε σε αυτή την παγκόσμια γιορτή αθλητισμού που αντιπροσωπεύει ο Μαραθώνιος, και θέλετε να προετοιμάσετε σωστά τον οργανισμό σας και να προστατεύσετε το σώμα σας από οποιοδήποτε τραυματισμό η λύση για εσάς είναι η Κρυοσάουνα.

Χρειαζόμαστε πάντα επαρκή προθέρμανση και αποθεραπεία για ένα σωστό και χωρίς τραυματισμούς τρέξιμο. Οι μύες και τα όργανα πρέπει να προσαρμόζονται στην επιβάρυνση της προπόνησης σταδιακά, γι’ αυτό απαιτούνται τουλάχιστον 10 λεπτά με ασκήσεις stretching και ευλυγισίας. Αρκετές φορές έχουμε την αίσθηση ότι μόλις μετά από 30-40 λεπτά τρέχουμε 100% και η προπόνηση λειτουργεί όπως θα θέλαμε. Το ίδιο σημαντικό είναι να ρίχνουμε σταδιακά την ένταση της προπόνησης στο τέλος. Σε αυτό το κομμάτι θα μας βοηθήσει σημαντικά η χρήση της κρυοσάουνας και της ολόσωμης κρυοθεραπείας πριν και μετά το τρέξιμο έχοντας διττό ρόλο τόσο στο ζέσταμα όσο και στην αποθεραπεία των μυών μέσω της υπεραιμίας που προκαλείται στους μύες. Πριν το τρέξιμο η υπεραιμία συμβάλει στην αποφυγή τραυματισμών καθώς οι μύες είναι σαν υποβληθεί σε εκτεταμένο πρόγραμμα προθέρμανσης.

Μετά το τρέξιμο, κάνοντας κρυοθεραπεία μεταφέρεται το αίμα που είναι πλούσιο σε ενδορφίνες στα πόδια μας με αποτέλεσμα να απομακρύνεται το γαλακτικό οξύ και μαζί ο μυϊκός κάματος. Η βελτίωση της αντοχής στο τρέξιμο γίνεται τρέχοντας. Ανεξάρτητα από τη βελτίωση φυσικής κατάστασης που κερδίζουμε, για παράδειγμα, από το κολύμπι, το ποδήλατο, το σκι ή την ορειβασία, για να γίνουμε καλύτεροι στο τρέξιμο πρέπει να τρέχουμε. Για τους νέους δρομείς, μόνο λίγα λεπτά τρεξίματος που εναλλάσσονται με περπάτημα αρκούν. Σταδιακά μπορεί να αυξηθεί η διάρκεια του κανονικού τρεξίματος. Η αναπνοή είναι οδηγός. Δεν θα πρέπει να υπάρχει εξάντληση, ο αθλούμενος να είναι σε θέση κάνει συζήτηση καθώς τρέχει. Αυξάνουμε σταδιακά το χρόνο μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να τρέχουμε συνεχώς για 30′. Με μόλις 15 με 20λεπτά την ημέρα βελτιώνεται αισθητά η φυσική μας κατάσταση και το αντιλαμβανόμαστε. Νιώθουμε γεμάτοι ευεξία. Εντάσσοντας στην προπόνηση μας την κρυοθεραπεία και την κρυοσάουνα μειώνεται ο μη ασκησιογεννής πόνος με αποτέλεσμα να μπορούμε να πηγαίνουμε από τη μια προπόνηση στην άλλη πιο ξεκούραστοι έχοντας τη δύναμη να πιέσουμε και άλλο το σώμα μας στο τρέξιμο και να αυξήσουμε ευκολότερα και γρηγορότερα την αντοχή μας. Το τρέξιμο είναι η μητέρα όλων των αθλημάτων όσον αφορά την αύξηση της αντοχής, δύναμης και εκρηκτικότητας γυμνάζοντας όλο το σώμα μας ταυτόχρονα. Η κρυοσάουνα είναι το κατάλληλο εργαλείο που θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τους προπονητικούς μας ρυθμούς είτε είμαστε επαγγελματίες αθλητές, χομπίστες ή αρχάριοι στο τρέξιμο.